Viata mea de Charles Chaplin

Viata mea de Charles Chaplin reprezinta o lectura importanta pentru fiecare persoana ce il apreciaza pe faimosul comediant ce a facut sa rada milioane de oameni de-a lungul vietii sale.

Cititorii vor intra in mintea lui Chaplin si ii vor urma calea spre succes si spre o cariera fulminanta la nivel international. Sunteti pregatiti?


„Asa era Londra copilariei mele, Londra toanelor si a diminetilor mele: imi amintesc Lambeth in zilele de primavara; imi amintesc lucruri si incidente marunte; imi amintesc o calatorie impreuna cu mama, sus, in vehiculul tras de cai, incercand sa atingem tufele de liliac pe langa care treceam – imi amintesc nenumaratele bilete de transport colorate, portocalii, albastre, roz si verzi, care se imprastiau pe trotuar cand tramvaiele se opreau –, imi amintesc de floraresele rubiconde de la coltul podului Westminster, facand vesele boutonnières, cu degetele lor indemanatice manevrand brocartul si feriga tremuratoare. Imi amintesc de mirosul umed de la trandafirii proaspat stropiti (…) Din astfel de lucruri marunte cred ca s-a nascut sufletul meu“ - Charlie Chaplin
Produs publicat in 2016 de Nemira
Data aparitiei: Mai 2016
Traducator: Monica Andronescu
Format: 130x200
Tip coperta: Cartonata
Numar pagini: 712

Viata mea de Charles Chaplin nu trebuie sa lipseasca din biblioteca nimanui!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu